Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Ürünleri Nasıl Temin Edebilirim?

Sizlere sunduğumuz ürünleri Milas/Muğla Depo Satış Mağazamızdan veya internet sitemizden güvenli alışverişle temin edebilirsiniz.

Ürünlerimiz hakkında detaylı bilgi alabilmek için www.egeliden.com.tr  İnternet Sitemiz üzerinden iletişim formunu eksiksiz doldurarak bize ulaşabilirsiniz. Sizinle en kısa zamanda irtibata geçilecektir.

Nasıl Sipariş Verebilirim?

Sanal Mağazamızın vitrininden beğendiğiniz ürünü seçiniz. Seçtiğiniz ürünün resmine veya ürünün adına tıklayınız. Önünüze gelen ürün bilgileri ekranında seçtiğiniz üründen kaç adet almak istediğinizi belirledikten sonra, eğer başka ürünler için alışverişe devam edecekseniz "SEPETE EKLE” butonuna basınız ve ana sayfadan alışverişinize devam ediniz. Eğer alışverişe devam etmek istemiyorsanız "HEMEN AL” butonuna tıklayınız. Seçtiğiniz ürün veya ürünlerin bulunduğu "SEPET DETAYI” ekranı önünüze geldikten sonra "ALIŞVERİŞİ TAMAMLA” butonuna tıklayınız. Eğer sitemize üyeyseniz giriş yapmanız istenecektir. Değilseniz, "YENİ ÜYELİK” veya "ÜYELİKSİZ ALIŞVERİŞE DEVAM ET” menülerinden birini seçiniz. Üye olmak istiyorsanız "YENİ ÜYELİK” butonuna basarak karşınıza çıkacak formu doldurup kaydediniz. Doldurduğunuz bilgiler daha sonraki alışverişlerinizde size kolaylık sağlayacaktır. Üye olmadan alışveriş yapmak istiyorsanız, "ÜYELİKSİZ ALIŞVERİŞE DEVAM ET” butonuna tıkladıktan sonra önünüze gelecek formda kişisel bilgilerinizi girip kargo tercihine tıklayınız ve "ÖDEME İŞLEMLERİ” butonuna tıklayınız. Önünüze gelecek ödeme ekranından ödeme işlemlerinizi yaptıktan sonra siparişinizi onaylayınız. Ödeme işlemi onaylandıktan sonra seçtiğiniz ürün firmamıza kayıtlı adresinize kargolanır. Size mail ile bildireceğimiz kargo takip numarası ile ana sayfada bulunan "Sipariş Takip” menüsünden kargo takibinizi yapabilirsiniz. Ürününüzü kontrol ettikten sonra kargo personelinden teslim alınız. Eğer üründe herhangi bir hasar varsa veya yanlış bir ürün ise kargo personeli ile tutanak tutunuz ve bir nüshasını alınız. Bu durumda kargoyu geri iade edebilirsiniz.

Aldığım Ürün Ne Zaman Teslim Edilir?

Normal şartlar altında kargo firmasının bulunduğunuz il ve ilçeye taahhüt ettiği teslim süresine göre değişmekle birlikte kargolarınız en geç 2-3 gün içerisinde teslim edilir. Size vereceğimiz kargo takip numarası ile siparişinizin durumu hakkında bilgi alabilirsiniz. Eğer ürün tedarik sürecinde herhangi bir sorun yaşanırsa, firmamız e-posta, telefon veya sms yoluyla sizi bu durum hakkında bilgilendirir.

Kargo teslim sürelerine ilişkin detayları internet alışveriş sitemizin ana sayfasında "Kargo/Nakliye” veya "Kargo İşlemleri” menülerinden inceleyebilirsiniz.

Hangi Kargo Şirketi ile Çalışmaktasınız?

Anlaşmalı olarak Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız.

Akşam Verdiğim Siparişler Ne Zaman Kargoya Verilir?

İş günlerinde saat 15.00 sonrası verdiğiniz siparişleriniz ertesi gün kargoya verilir.  Hafta sonu ve tatil günlerinde verdiğiniz siparişler takip eden ilk iş günü içerisinde saat 15.00'a kadar kargoya verilir.

Kargo İşlemleri İçin Ücret Ödeyecek miyim? Kargo Ücreti Ne Kadar?

Kargo/nakliye ücretleri müşteriler tarafından karşılanır. Kargonuzun desi miktarına ve mesafeye bağlı olarak kargo şirketinin belirleyeceği tutar üzerinden ücretlendirileceksiniz. Şirketimiz Yurtiçi Kargo hizmetlerinden indirimli faydalanmaktadır.

WEB sitemizde yapacağınız alışverişlerde sistem tarafından otomatik olarak kargo ücreti hesabı yapılmamaktadır.

Kapıda ödeme isteyen müşterilerimizin ödemeleri belirttiğiniz adreste kargo personeli tarafından alınacaktır. Siparişinizi getiren kargo personeline kendi güvenliğiniz için kargo kimliğini göstermesini talep ediniz.

İade Kargosu İçin Ücret Ödeyecek miyim?

Ürün iade durumlarında kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır.

Kapıda Ödeme Var mı? Ücretlendirmesi Nasıldır?

Yurtiçi Kargo Firmasıyla anlaşmalı olarak Kapıda Ödeme yöntemimiz vardır.

Hafta Sonu ve Tatil Günlerinde Verdiğim Siparişler Ne Zaman Kargoya Verilir?

Hafta sonu ve tatil günlerinde verdiğiniz siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya verilir. İş günlerinde 15:00'a kadar olan siparişler aynı gün kargoya verilir.

Sipariş Teslimat Adresimi Değiştirmek İstiyorum, Nasıl Yapabilirim?

"Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adres Girişi" bölümünden değiştirebilirsiniz. Bu adres o andan sonraki siparişinizde teslimat adresi olarak çıkacaktır. Hesabınızdaki adresi değiştirmek istemiyorsanız, satın alma işlemi sırasında "Üye Olmadan Alışveriş Yap" butonunu işaretleyerek yeni adresinizi girebilirsiniz. Sipariş verme işlemi sırasında ilgili sipariş için teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Ancak bu değişiklik hesabım sayfasına yansımaz sadece ilgili siparişi etkiler.

Siparişim Ben Yokken Eve Gelmiş Ne Yapmalıyım?

Kargo firması siparişinizi belirtmiş olduğunuz adrese teslim eder. Sizlere kargolanacak ürünler gıda ürünleri olduğundan normal şartlarda en fazla 3 gün içerisinde teslim edilmelidir. Kargo şirketi adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakır. Eğer not bırakılmamışsa size verdiğimiz kargo takip numarasından veya en yakın Yurtiçi Kargo şubesini arayıp kargo takip numaranızı vererek kargonuz hakkında bilgi alınız. Üç gün içerisinde paketinizi kargo şubesinden almamanız durumunda siparişiniz firmamıza geri döner.

Kargonuz Geri Dönerse Ne Olur?

Kargonuz 3 gün içerisinde teslim alınmazsa firmamıza geri dönecektir. Geri dönen kargo ile ilgili olarak firmamız sizinle iletişime geçecektir. İsteğe bağlı olarak kargonuz yeniden gönderilebilir veya ücreti firmamızca hesabınıza geri iade edilebilir.

Kargonuzu Alırken Nelere Dikkat Etmeli?

Kargonuzu teslim almadan önce lütfen hem dış ambalajını, hem de içini kargo personelinin yanında açarak kontrol ediniz. Kargonun ezik, yırtılmış, kırılmış, paslı vb. gibi hasarlı olduğu durumlarda, kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı tutturunuz ve bu tutanakla birlikte, kargoyu teslim almadan iadesini isteyiniz. Teslim aldığınız ürünlerin orijinal ambalajlarını ve faturalarını atmayınız. İade veya değiştirme yaparken bu orijinal ambalajla geri gönderiniz. Orijinal ambalajlı olmayan, içeriğinde değişiklik yapılmış ve faturası olmayan ürünler geri alınmaz.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.