Sıkça Sorulan Sorular
Sıkça
Sorulan Sorular
Ürünleri
Nasıl Temin Edebilirim?
Sizlere sunduğumuz ürünleri Milas/Muğla Depo Satış
Mağazamızdan veya internet sitemizden güvenli alışverişle temin edebilirsiniz.
Ürünlerimiz hakkında detaylı bilgi alabilmek için www.egeliden.com.tr İnternet Sitemiz üzerinden iletişim formunu eksiksiz doldurarak bize ulaşabilirsiniz. Sizinle en kısa zamanda irtibata geçilecektir.
Nasıl
Sipariş Verebilirim?
Sanal Mağazamızın vitrininden beğendiğiniz ürünü seçiniz.
Seçtiğiniz ürünün resmine veya ürünün adına tıklayınız. Önünüze gelen ürün
bilgileri ekranında seçtiğiniz üründen kaç adet almak istediğinizi
belirledikten sonra, eğer başka ürünler için alışverişe devam edecekseniz
"SEPETE EKLE” butonuna basınız ve ana sayfadan alışverişinize devam ediniz.
Eğer alışverişe devam etmek istemiyorsanız "HEMEN AL” butonuna tıklayınız.
Seçtiğiniz ürün veya ürünlerin bulunduğu "SEPET DETAYI” ekranı önünüze
geldikten sonra "ALIŞVERİŞİ TAMAMLA” butonuna tıklayınız. Eğer sitemize üyeyseniz
giriş yapmanız istenecektir. Değilseniz, "YENİ ÜYELİK” veya "ÜYELİKSİZ
ALIŞVERİŞE DEVAM ET” menülerinden birini seçiniz. Üye olmak istiyorsanız "YENİ
ÜYELİK” butonuna basarak karşınıza çıkacak formu doldurup kaydediniz.
Doldurduğunuz bilgiler daha sonraki alışverişlerinizde size kolaylık
sağlayacaktır. Üye olmadan alışveriş yapmak istiyorsanız, "ÜYELİKSİZ ALIŞVERİŞE
DEVAM ET” butonuna tıkladıktan sonra önünüze gelecek formda kişisel
bilgilerinizi girip kargo tercihine tıklayınız ve "ÖDEME İŞLEMLERİ” butonuna
tıklayınız. Önünüze gelecek ödeme ekranından ödeme işlemlerinizi yaptıktan
sonra siparişinizi onaylayınız. Ödeme işlemi onaylandıktan sonra seçtiğiniz
ürün firmamıza kayıtlı adresinize kargolanır. Size mail ile bildireceğimiz
kargo takip numarası ile ana sayfada bulunan "Sipariş Takip” menüsünden kargo
takibinizi yapabilirsiniz. Ürününüzü kontrol ettikten sonra kargo personelinden
teslim alınız. Eğer üründe herhangi bir hasar varsa veya yanlış bir ürün ise
kargo personeli ile tutanak tutunuz ve bir nüshasını alınız. Bu durumda kargoyu
geri iade edebilirsiniz.
Aldığım
Ürün Ne Zaman Teslim Edilir?
Normal şartlar altında kargo
firmasının bulunduğunuz il ve ilçeye taahhüt ettiği teslim süresine göre
değişmekle birlikte kargolarınız en geç 2-3 gün içerisinde teslim edilir. Size vereceğimiz kargo takip numarası ile
siparişinizin durumu hakkında bilgi alabilirsiniz. Eğer ürün tedarik sürecinde
herhangi bir sorun yaşanırsa, firmamız e-posta, telefon veya sms yoluyla sizi bu
durum hakkında bilgilendirir.
Kargo teslim sürelerine ilişkin detayları internet
alışveriş sitemizin ana sayfasında "Kargo/Nakliye” veya "Kargo İşlemleri”
menülerinden inceleyebilirsiniz.
Hangi
Kargo Şirketi ile Çalışmaktasınız?
Anlaşmalı olarak Yurtiçi Kargo ile çalışmaktayız.
Akşam
Verdiğim Siparişler Ne Zaman Kargoya Verilir?
İş günlerinde saat 15.00 sonrası verdiğiniz siparişleriniz ertesi gün
kargoya verilir.
Kargo
İşlemleri İçin Ücret Ödeyecek miyim? Kargo Ücreti Ne Kadar?
Kargo/nakliye ücretleri müşteriler tarafından karşılanır. Kargonuzun desi miktarına ve mesafeye
bağlı olarak kargo şirketinin belirleyeceği tutar üzerinden
ücretlendirileceksiniz. Şirketimiz Yurtiçi Kargo hizmetlerinden indirimli
faydalanmaktadır.
WEB sitemizde yapacağınız alışverişlerde sistem tarafından
otomatik olarak kargo ücreti hesabı yapılmamaktadır.
Kapıda ödeme isteyen müşterilerimizin ödemeleri
belirttiğiniz adreste kargo personeli tarafından alınacaktır. Siparişinizi
getiren kargo personeline kendi güvenliğiniz için kargo kimliğini göstermesini
talep ediniz.
İade
Kargosu İçin Ücret Ödeyecek miyim?
Ürün iade durumlarında kargo ücreti müşteri tarafından
karşılanır.
Kapıda
Ödeme Var mı? Ücretlendirmesi Nasıldır?
Yurtiçi Kargo Firmasıyla anlaşmalı olarak Kapıda Ödeme yöntemimiz vardır.
Hafta Sonu ve Tatil Günlerinde Verdiğim Siparişler Ne Zaman Kargoya Verilir?
Sipariş
Teslimat Adresimi Değiştirmek İstiyorum, Nasıl Yapabilirim?
"Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında
bulunan "Adres Girişi" bölümünden değiştirebilirsiniz. Bu adres o
andan sonraki siparişinizde teslimat adresi olarak çıkacaktır. Hesabınızdaki
adresi değiştirmek istemiyorsanız, satın alma işlemi sırasında "Üye
Olmadan Alışveriş Yap" butonunu işaretleyerek yeni adresinizi
girebilirsiniz. Sipariş verme işlemi sırasında ilgili sipariş için teslimat
adresini değiştirebilirsiniz. Ancak bu değişiklik hesabım sayfasına yansımaz
sadece ilgili siparişi etkiler.
Siparişim
Ben Yokken Eve Gelmiş Ne Yapmalıyım?
Kargonuz
Geri Dönerse Ne Olur?
Kargonuzu
Alırken Nelere Dikkat Etmeli?